۱۰ پاسخ

من گرفتم
دو هفته ای یاد گرفت

نه من گرفتم فقط سه روزاول سخته
بعدش تمام
مث قند 🤣🤣

تجربه منو بخون

سخت نیست

من دو هفته س یکی از دخترامو گرفتم از پوشک
اونیکی رم از فردا میگیرم

عزیزم چجوری میخای بگیریش؟
من خیلی استرسشو دارم

من خیلی راضی بودم سه روزه گرفتم

وااای خیلی سخته من الان یه ماه شدشروع کردم ولی همچنان خطاداره وپی پی نمیگه وجیش تامن نبرم توشلوارش جیش میکنه زودبه زودبایدببرم

اووف منم خدا بخواد از پس فردا شروع میکنم خدا کنه زودتر تموم بشه

توکل کن به خدابروجلو
تومی توانی
هرچند برای من ازهرکاری سخت تربود

سوال های مرتبط