خانما بچه زردی داشته باشه چیکار میکنند؟

۱۲ پاسخ

ببین شیرخشک بده وقطره بیلی استاب هر ۸ ساعت ۱۱ قطره بده ۵روزه
منم پسرم زردیش ۱۲ بود با این قطره خوب شد

شیرخشک دادم سریع از ۹اومد ۴

زودتر ببرش دکتر تا بالا نرفته بعضی ها قرص میدن بعضیا دستگاه میگن کرایه کنین. حتما ببین شیر داری اگه راه نیفتاده هنوز شیرت شیر خشک بده

ببرش دکتر ببین چنده دستگاه اجاره کن تو خونه بذارش زیر دستگاه ولی بستریش نکن با شاه تره و کاسنی و گل ختمی و سرخ مغز حمومش بده
جای بچه گرم نباشه که زردی می‌ره بالا

دست و پاشو با عرق کاسنی و شاهتره بشور رو شکمشو با دستمال ک با عرق کاسنی و شاهتره خیس کردی بکش معجزه میکنه
شیر خشت هم از عطاری بگیر اونم عالیه

اصلا بیخیالش نباش ببر دکتز اگه نیازه شیر خشک بده بهش و دستگاه

ببین حتما شیرخشک بده انقد بده روزی چند بار پی پی کنه
شیر خشک آپتامیل بدو تولد بگیر
من به حرف این و اون گوش کردم هی گفتن شیر خودتو بده سهل انگاری کردم خودم شیر نداشتم بچم گرسنه موند و زردی گرفت انقد دلم میسوزه براش که گرسنه و تشنه مونده بود

رو چنده بالا ۱۰ بستری میکنن

اگ بیحال نیس شیرخوب نیخوره ادرار مدفوع داره م ردی نیس

شیرخشک بده بهش سریع دفع میکنه زردی رو

شبا لامپ مهتابی روسن بزار زود ب زود شیر بده بهش

باید مرتب شیر بخوره دفع داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و شایلین مامان شاهان و شایلین ۱۴ ماهگی