خانما من خیییلی گرمم میشه،یهو داغ میکنم و حرارت بدنم بالاس ،طبیعیه؟چیکار باید کنم؟

۶ پاسخ

بچتون پسره؟؟؟

منم همینطوریم بخاطر همین یکسره خونه ام روزی چن تا بستنی میخورم یکسره ابمیوه با یخ یکسره حموم اب سرد و اینطوری چیزا

وای چقد منی
من حتی الان رفتم دوش گرفتم گفتم شاید درست شه ولی انقد گرممه‌ حد نداره دارم میمیرم از حموم اومدم نشستم زیر کولر
شوهرم میگه سرده موندم‌ چیکار کنم

اره طبیعی من اینجورم تازه از حرارت زیاد گاهی رو شکمم دون دون هم میشه

بله طبیعیه

دقیقا من این موقعا فشارم بالاس. گر میگیرم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی