۴ پاسخ

چراسخت میگیرید فوقش ده دقیقه س ی گوشه پیدامیکنیدشیرش میدین

منم دقیقا مثل تو.
دکتر گفت نده الان دیگه نمیگیره.بیرون واقعا سخته.هرجایی نمیتونم برم بخاطر این موضوع

بیشتر یه جوری بوده توماشین شیر دادم وبعد پیاده شدیم برای خرید واینا
تفریح خاصی هم نرفتیم
مشهدم که بودیم بیشتر توحرم بودم که راحت باشم

با سرنگ امتحان کردین؟

سوال های مرتبط