۵ پاسخ

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

شعری که حفظ شدم
روی شونم دوتا بال دارم
توی دستم یه نهال دارم
من از امروز دیگه یه بهار دارم
هوا میشه قشنگ تر
سبز همه جا پرنده‌س
گوش به صداشون این صدای آینده‌س
🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

وطنم ایرانه کتاب من قرآن 🤒🤒🤒🤒
حفظ شدممم حفظظظظظ

برای من اصلا نگاه نمیکنه فقط از من آویزونه حال منم از این حرکت دیگه بهم میخوره

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان حلما خانومی❤️😘 مامان حلما خانومی❤️😘 ۱ سالگی