۷ پاسخ

آره بهداشت آد سول اسمش بود
هر سری که میریم میگه نداره از بیرون تهیه کنید رفتم دو بسته آدو کید موزی گرفتم.
دوست داره میخوره

تا حالا بهداشت نرفتم نمیدونم بهداشت چی میده ، من ویوا‌کیدز میدم خیلی راضیم هم دوست داره طعمش رو هم خیلی چرب و غلیظ نیست و راحت میخوره و نمیپره گلوش

اره منم همینو میدم پسرم خیلی دوسش هم داره

اره منم همینومیدم

اگه ‌بچه تون بخوره خوبه
من اما خارجی گرفتم هم برا پسرم هم دخترم پدیا بست و ویوا کیدز هلویی

بهداشت ایرانیشو میده تو خارجیشو از داروخونه بخر

اگه ‌بچه تون بخوره خوبه
من اما خارجی گرفتم هم برا پسرم هم دخترم پدیا بست و ویاکیدز هلویی

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻 مامان مهیار 👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۷ ماهگی