منم مای بیبی میزنم، شاید سایزش براش کوچیک شده ک پس میده یه شماره بزرگتر ببند
یا کوچیکه سایزش یا اشتباه میبندی من مولفیکس اسفاده میکنم از بدو تولدش تاا حالا اینجوری نشده
کوکومی من استفاده میکنم عالیه
براش کوچیکه
آخر مای بیبی یا مولفیکس !؟ منظورت پوشک مولفیکس؟
من هانیز میبندم خیلی خوبه
مای بیبی عالیه که
خود مارک مای بی بی
بد میبندیش یه قسمت اضافی داره پشت و جلوش تاش کن به داخل چسباشو هم شل نبند آخر سر هم دست بنداز زیر کشای وسط پاش کش داخلی رو بزار داخل روناش کش بیرونی رو ام یکم اونور ترش که کمتر اذیت کنه و نشتی بده ولی در کل مولفیکس خیلی نشتی میده مای بیبی بهتره
شاید شل میبندی یا کوچیکه
مارک هانیز هم خوبه
من هم مولفیکس زدم هم مای بیبی اصلا نم نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.