شاید کوچیکشه، اخه مولفیکس خیلی خوبه
اصلا حتی بیرونم نمیزنه، مگر این که شب تا صبح عوض نشه
مثلا ۵ ساعت یا ۶ ساعت اینا
من اوایل چند بسته مولفیکس داشتم مجبوری استفاده کردم کلا نم پس میداد الان مای بیبی فقط خیلییییی راضیم
کلا مولفیکس و هانیز من نظرم نیست
برای من مای بیبی خیلی نم میداد مخصوصا کانال دارش
مولفیکس بدترینه
فقطمای ببی
منکه تو این سه ماه ندیدمنم بده
خیلی بده مولفیکس
بدترینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.