پسره من سینه خیز زیاد نرفت اما تا دلت بخاد چهاردست وپا میره و از مبل میگیره بلند میشه نگران نباش یهوو بلند میشه
پسر منم سینه خیز میره
انقد تو خونه چهاردست و پا میرم ک یاد بگیره دیگ خسته شدم
ولی بهش یاد دادم سعی کنه از جایی بگیره پاشه
پسره منم
پسرمنم ن سینه خیز میره ن چهاردست وپا ولی روروئک رو عالی میره.دوست داره دستشوبگیریم راه ببریم
دقیقا همسن پسر منه
پسر منم همینه والا
حرکتش یچیزی بین چهار دست و پا و سینه خیز هس .معلوم نیس
هر بچه ای متفاوت هست شاید اصلا سینه خیز و چهار دست و پا نره یهو بلند شه
چهاردستو پا و سینه خیز تو روند رشددی بچه ها نیست ی سری بچه ها یهو بلند میشن
پسر من که اصلا سینه خیزم نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.