۸ پاسخ

پسره من سینه خیز زیاد نرفت اما تا دلت بخاد چهاردست وپا میره و از مبل میگیره بلند میشه نگران نباش یهوو بلند میشه

پسر منم سینه خیز میره
انقد تو خونه چهاردست و پا میرم ک یاد بگیره دیگ خسته شدم
ولی بهش یاد دادم سعی کنه از جایی بگیره پاشه

پسره منم

پسرمنم ن سینه خیز میره ن چهاردست وپا ولی روروئک رو عالی میره.دوست داره دستشوبگیریم راه ببریم

دقیقا همسن پسر منه
پسر منم همینه والا
حرکتش یچیزی بین چهار دست و پا و سینه خیز هس .معلوم نیس

هر بچه ای متفاوت هست شاید اصلا سینه خیز و چهار دست و پا نره یهو بلند شه

چهاردستو پا و سینه خیز تو روند رشددی بچه ها نیست ی سری بچه ها یهو بلند میشن

پسر من که اصلا سینه خیزم نمیره

سوال های مرتبط