ماما به من گفت ۲۰ دقیقه ماساژ بده یا حالت ضربهای دیگه اگر نزد نیاز نیست که بیشتر نگه داری همین که شیر رو بر نگردونه کافیه در حد همین ۲۰ دقیقه چه آروغ بزنه چه نزنه همین ۲۰ دقیقه کافیه حالا چه خواب چه بیدار
بزار بخابه چکارش داری
پسر منم نمیزنه
نه نمیزنه
نه دختر منم نمیزنه، دکتر گفت تو خواب ۲۰ دقیقه سرپا نگهش دار رو شونه ات نیاز نیس حتما آروغ بزنه همین که نگهش داری کافیه
من صاف توی بغلم ۲۰ دقیقه نگهش میدارم چه بزنه چه نزنه گاز خارج میشه دکتر میگفت چون وقتی میذارمش زمین اگر نگهش نداشته باشم سریع بیدار میشه
اصلا بچه ها تو خواب آروق نمیزنن که دختر منم نمیزد
پسرم رفلاکس هم داره
نه فقط وقتی بیداره میزنه
دختر منم نمیزنه
دختر منم نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.