۴ پاسخ

نهایت ۱۲شب تا۵صبح قانونشه بعدازاون گشنش شددیگه باید بهش شیربدی البته من ازدکترشنیدم ازخودم نمیگم

اوش١٢ شير ميخوره ميخوابه تا ٧،٨ كه بيدار بشه

از یازده دوازده شب تا ۶ صب

از وقتی میخوابه تا صبح که بیدار بشه

سوال های مرتبط

مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی
مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی