مامانا چ سایز پوشکی میبندن تو دوماهگی

۹ پاسخ

منم 2 تنگ شده بود 3 میبندم

منم ۳
دوهفتست ۴میبندم

من ۳ میبستم

من تازه شروع کردم به ۲

من ۲ براش تنگ بود ۳ میبندم

۲ میبندم

داره ۳ ماهش تموم میشه هنوز یک استفاده میکنم

من هنوز یک میبندم

بستگی به بچه داره

سوال های مرتبط