کلا این حالتیه یا موقع نفس کشیدن میره تو؟
اگه موقع نفس کشیدن اینجوری میشه حتما حتما ببرش دکتر ولی اگه کلا همینه موردی نداره
پسر من همینجوره ۱۰سالشه دکترم بردم گفت عادیه
طبیعیه خیلی کمه مال پسر من خیلی زیاده
سینه قیفی بهش میگن پسر من از نوزادی اینجوریه
اره بچه من همینطوری گود مشکلی نداره
نفخ نکرده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.