۱۲ پاسخ

اصلا وجود ندارد مگه میشه زیرمیزی نگیرن...فقط اگه نامه داشته باشی از دکتر قلبی .ارتوپد یا مغز اعصابی که بهت بگن فقط سزارین....اینجوری زیرمیزی ندی..

کاملیا و فرانک همیری نمیگیرن، ولی فقط بیمارستان امامی سزارین میکنن

دکتر تعلم‌ ولی بیمارستان‌ خصوصیه

بیمارستان شفا الان سز چند می گیره؟

اختیاری ک نه نیست.
مگه اینکه زایمانتون اجباری باشه.
و اوناییم ک فقط میان خصوصی
هزینه دستمزدشون کشیده شده رو هزینه بیمارستان و بعد پورسانتشو جدا میگیره الان شفا خیلی گرونه

مگه اینکه زودتر از موعد زیرمیزی دادن اورژانس بشی.

دکتر من نمیگیره یعنی دکتر رودستش نیست.دکتر کاملیا همیری .ولی باید بری بیمارستان خصوصی

همیری میگن نمیگیزه

دکتر ترتیفی زاده نمیگیره فک کنم فقط بیمارستان اردیبهشت عمل میکنه

دکتر کاملیا حمیری فقط بیمارستان میر شفا و غدیر زایمان میکنه

دکتر کاملیا همیری نمیگیره ولی بیمارستان امامی خصوصی هست

نه همشون میگیرن
تازه با نامه از پزشک دیگه هم باز میگیرن ازت

سوال های مرتبط

مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی