۱ پاسخ

سلام، هفته اول باید بهش فرنی آرد برنج بدی..
ی قاشق مرباخوری آرد برنج رو با آب بذار روی شعله زیاد و مرتب هم بزن ک آرد برنج گلوله گلوله نشه بعد از اینکه جوش اومد شعله رو خیلی کم کن و بذار غلیظ بشه.. غلظتش روزای اول باید مث شیر باشه ولی بعدا میتونی غلیظ‌تر درست کنی.. اگه طعمشو دوست نداشت ی کوچولو نبات میتونی اضافه کنی اینجوری طبع سرد برنج رو هم میگیره..

سوال های مرتبط