ی مقدار کم خونی داری
ببین دکترچی میگه یا دوز قرصتو بیشتر میکنه و یا سرم آهن میگه باید بزنی
منم ی کوچولو کم خونی دارم دکترم گفت چیز مهمی نیس ،قرص هاتو دوتا بخور
اهنت یکم پایینه..روزی دوتا اهن بخور
فک کنم مربوط ب کم خونیه ک
ک ی کوچولو پایینه
چیز خطرناکی نیست
الان ک شما باردارین
من قبل بارداریمم کم بود عددش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.