۴ پاسخ

ی مقدار کم خونی داری
ببین دکترچی میگه یا دوز قرصتو بیشتر می‌کنه و یا سرم آهن میگه باید بزنی

منم ی کوچولو کم خونی دارم دکترم گفت چیز مهمی نیس ،قرص هاتو دوتا بخور

اهنت یکم پایینه..روزی دوتا اهن بخور

فک کنم مربوط ب کم خونیه ک
ک ی کوچولو پایینه
چیز خطرناکی نیست
الان ک شما باردارین
من قبل بارداریمم کم بود عددش

سوال های مرتبط

مامان دریا و دلنیا مامان دریا و دلنیا ۶ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی