۶ پاسخ

خواهرشوهرم میگرن داره موقعی باردار شد به طور معجزه‌ای اصلا میگرنش سراغش نیومد.

تحمل...

هیچ فقط استامینوفن ساده مجاز بودم

بله من بیچاره😢دکتر میگفت در بیشتر موارد به خاطر هورمون بارداری میگرنی ها اصلا میگرن نمیگیرن کم پیش میاد برعکس باشه و من جز موارد نادری بودم میگرن بدتر شده بود طوری که رفتم مغز و اعصاب ن ار مفزی گرفتم و دکتر گفت بله میگرن شدید داری فقط هم استامینوفن مجاز بودم بخورم که اونم اصلا جواب نمیداد دکتر گفت اگر جواب نمیده الکی نخور پس. گفت تخمل کن و من 4 ماه میگرن 24 ساعته رو تحمل کردم بعدشم هفته ی چندبار طوری که وقتی شروع میشد 4 یا 5 ساعت کامل باهام بود. خیلی خیلی سخت گذشت بهم. مخصوصا وقتی با تهوع بارداری قاطی میشد. وای میگم الان بدنم یخ میکنه

منم میگرن داشتمو دارم ولی تو بارداری زیاد سراغم نیومد یکی دوبار اومد اونم میرفتم سرم میزدن بهم

من میگرن دارم داغون شدم تو دوران بارداری برای درد شدید بهم سرم میزدن فقط مجاز به استفاده از قرص استامینوفن 500 بودم

سوال های مرتبط

مامان باران سادات مامان باران سادات ۴ سالگی
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری