من قرص ویتامین دی ۱۰۰۰ میدم هفتع ای دوسه بار، شربت اهن ول چایلد مزه وانیل میده بیمزه نیست اصلا، و ایمونیس هرروز بعد صبحانه
من قطره ویتامین دی پدیا بست میدم.طعم تافی داره
من ویتامین دی قرص ژله ای میدم دکترش گفت بجوه مسئله ای نیست. شرب آهن آریوفیکس میدم خیلی راضیم. اکثر شربت آهن مزه زنگ زدگی میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.