سلام برا واکسن ۱۸ ماهگی قطره بدم یا شربت استا

۲ پاسخ

من قطره دادم خداروشکر تب نکرد

قطره پاراکید گرفتم ولی فایده نداشت شب اول شیاف زدم براش🤒

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍭🎀 مامان کنجد🍭🎀 ۲ سالگی