۴ پاسخ

وایی نه چرا دوست داری
منم دوست داشتم تپل باشه دیروز پیاده رفتم دکتر دستم شکست هنوز درد میکنه

حجم شیردهیت باید زیاد تر باشه البته به اشتها بچت هم بستگی داره تنها راهش فقط حجم زیادتر شیر هس راه دیگه ای نیس تپل بشه اکثر بچه های تپلی اشتهاشون زیاده و نسبت ب هم سنای خودشون زیادتر میخورن

شیر ک میدم عشقم 😂

شیر گلم

سوال های مرتبط