۳ پاسخ

یه دکتر برو تا چک کنه

اخرا دیگ زیاد مهم نیس چون ترشح هم خیلی زیاد میشه ولی بازم هرموقع استرس داشتی ی سونو برو

من ۲۸هقته نشتی کردم تا ۳۲اوکی بودم

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد