یکی اقدام به بارداری میکنه حتما تصمیم گرفته حتما خودش میدونه که تونایی بچه بزرگ کردن داره حالا چرا میپرین بهش بیچاره سوال پرسید
عزیزم بسپار بخدا انشالله که همون چیزی که میخوای بشه
جدی پرسیدی؟ یعنی واقعا کسی هست به این چیزا معتقد باشه؟ 🫣
۱۷ سالته ، خودت هنوز بچه ای حتی بدنتم داره بهت میگه توانایی حمل بچه نداره اون وقت دنبال فالی برو به جاش درست بخون یه هنری رو یاد بگیر واسه خودت یه فرد ارزشمند باش ک خودت به خودت افتخار کنی اون وقت بچه هم به وقتش میاد .
بچه عروسک نیست ک میگیری بغل قشنگه دلدرد و شب بیداری و زایمان و روزای سخت ببینی میگی کاش بر میگشتم قبل .
در هر صورت نمیگم بچه بده ولی به وقتش نه تو ۱۷ سالگی
عزیزم شما اسمتو گذاشتی حسبی الله بعد الان داری دنبال فال میگردی
بسپرش به خدا انشاءالله که باردار میشی عزیزم توکل کن اصلا سراغ فال و اینجور چیزا نرو هرچقدرم استرست کمتر باشه همونقدر موفق میشی
طبق تجربه بقیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.