مامانا از تجربتون برای واکسن 6 سالگی بگید!🥲

۴ پاسخ

خیلی خوب بوددخترم زدپارسال دردداشت امانه زیاد امامن چندروز دیگه واکسن شش ماهگی پسرمو دارم

من پسرمو اردیبهشت زدم خیلی درد داشت تا چندروز دستش دردمیکرد

من براخودمو یادمه خیلی درد داشت تا یکهفته نمتونستم دستمو تکون بدم دخترمم سال دیگه واکسن داره خدا کنه برادخترم سبک باشه

۶ سالگی؟؟

سوال های مرتبط