خانوما بی خوابی علائم بارداری یا پریودی؟؟؟

۴ پاسخ

من توبارداری بی خواب و کم خواب بودم

هر دو الان شبا ۳و۴ میخوابم تا ۷و۸
موقع پریود هم کلا شب رو تا صبح بیدار بودم

من نزدیک پریودی ااصابم خورد میشه بیخواب میشم

هردو میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری