بچه سفالیک باشه بیشتر حرکاتش کجای شکم حس میشه

۱۰ پاسخ

من سفالیکه هم سرش پایینه حسش میکنم قنبلش وسط نافمه سفت می‌کنه میفهمم پاهاش هم ک بالا نفمه ضربه میزنه

من سکسکه شو زیر شکمم حس میکنم و همیشه هم پاهاش زیر دنده هامه😵‍💫بعضی وقتا میگم الانه که دنده م بشکنه ب حدی فشار میاره بهش

من سفالیکه ولی ۹۰ درصد داخل پهلو حس میکنم

برای من در همه نقاط شگممه پهلو پایین بالای ناف همع جا دور میزنه🤣

همه جا ولی بیشتر محدوه پهلوها

بیشتر حرکتاش زیر دلم ت نافم حسش میکنم یوقتایی هم بالای شکم

بالای ناااااف🤦

پاهاشو تو دنده هام حس میکنم

پاهاش تو معدم حس میکنم

من‌بیشتر پاهاشو بالا

سوال های مرتبط