واای بده بهش عزیزمم😑طفلک گنا داره ولی بیش از حد نباشه
دکتر به من گفت حق نداری بچه رو گشنه نگه داری
به من هی میگفتن انقد نده به بچه داره تپل میشه
ولی میدونستم چارروز دیگه باید به زور بهش بدم
الان دقیقا بچم رفلاکس گرفته کم میخوره باید به زور بهش بدم
تا وقتی میخوره بهش بده رشد کنه وزن بگیره قشنگ
بده بهش، من صبر میکردم تا سه ساعت بشه بعد بچهم از شیر خشک زده شد ، الان هی میبرمش دکتر ک یکم شیر بخوره با زور التماس و گریه. هر چقدر بچه شیر میخواد بهش بده ک قهر نکنه از شیر
دختر من ۱ساعتم شده بخواد دکترش گفت هر چقدر بچه تقاضا داره بده ربات نیس که
اگر واقعا گریه اش از گرسنگی باشه میدم ولی کمتر از حد معمول
اگه رفلاکس نداره چرا صبرمیکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.