نامه مو بلخره گرفتم🥲🥲🥲🥲🥲💌💌💌💌شكر🤲🏻🤲🏻🤲🏻

۱۳ پاسخ

ای جونم بسلاااامتی ان شالله منم هفته بعد میگیرم

چقد دستمزد گرفت ؟؟

بسلامتی زایمان کنی عزیزم
خوشبحالت والا همه خسته ایم

بسلامتی

انشاالله سلامتی زایمان کنی عزیزم

بسلامتی دستت راستت روسرما انشالله همه برسونیم به هفته بالا❤️

بسلامتی عزیزمم.چ زود داد

بسلامتی عزیزمممم. چند هفته سزارین میشی؟

عزیزم اختیاری بودین؟
چقدر ازتون بابت نامه گرفتن؟

بسلامتی عزیزم
دکترتون کیه و کدوم بیمارستان

عزیزم 😍
تاریخ کی هست

مبارکت باشه عزیزم ایشالا به سلامتی زایمان کنی❤️😍 شما دکترت کیه؟

بسلامتی عزیزم
انشالله برسه روزی که منم ناممو بگیرم ❤️😍😘🙏

سوال های مرتبط

مامان ليام🫀🤍 مامان ليام🫀🤍 ۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱۰ ماهگی