۷ پاسخ

سلام من شربت دکتر کیدز میدم که روی اشتهاشم خیلی تاثیر گذاشته و موهاشم پرپشت تر کرده

زینک پلاس میدم گلم از داروخانه گرفتم

من این ۲ تا رو میدم ولی هر روز نه هر ۲ روز ۱ بار

تصویر

من هفته پیش دخترم رو بردم دکترش بهش قطره فولیک اسید و شربت اهن هفته ای ۲بار و قطره ویتامین دی داد

من چون دخترم کم خونی داره اهن میدمش
و ویتامین دی عم ماهی یدونه اون قرصا هست اونارو دکترش داد
ی دوره عم اشتهااور دادم اشتهاش خوب شد دیگ ندادم
مولتی هم نمیدم

دکترش فروگلوبین داد واسه اینکه یه کوچولو کم خون بود..باز تو چکاپ هم امگا۳ و ارژی پلاس داد میگه وزن و قدش کمی پایینتره

هبج نمیدم

سوال های مرتبط