سلام من شربت دکتر کیدز میدم که روی اشتهاشم خیلی تاثیر گذاشته و موهاشم پرپشت تر کرده
زینک پلاس میدم گلم از داروخانه گرفتم
من این ۲ تا رو میدم ولی هر روز نه هر ۲ روز ۱ بار
من هفته پیش دخترم رو بردم دکترش بهش قطره فولیک اسید و شربت اهن هفته ای ۲بار و قطره ویتامین دی داد
من چون دخترم کم خونی داره اهن میدمش
و ویتامین دی عم ماهی یدونه اون قرصا هست اونارو دکترش داد
ی دوره عم اشتهااور دادم اشتهاش خوب شد دیگ ندادم
مولتی هم نمیدم
دکترش فروگلوبین داد واسه اینکه یه کوچولو کم خون بود..باز تو چکاپ هم امگا۳ و ارژی پلاس داد میگه وزن و قدش کمی پایینتره
هبج نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.