یکی از دوستام سوزش و معده درد شدید داشت
بعد اینجا محلیا بهش گفتن که سیرابی بخوره
دقیقا یادم نیس که گاو یا گوسفند اگ خواسی برات بپرسم
گفتن چند بار که بخوری کلا خوب میشی
اون یبار خورد دیگ خوب شد
به دکتر بگو دارو بده من چون ۵ساله رفلاکس شدید معده دارم دارو میخورم
فاموتیدین40 بخور
سعی نان باگت و بیرونی نخوری که جوش شیرین دارن اذیتت میکنه
فاموتیددین هم اصلا جواب نمیده
فقط شیر یخ یخ
شیر سرد پرچرب
یخ یخ باشه بخور
من چند روز اونجوری بودم ماما بزرگم گفت انجام دادم خوب شدم
قرص فاموتیدین بخر آب رو آتیشه درجا خوب میشی برا منم دکتر داد از وقتی میخورم اصلااا دیگه سوزش معده ندارم
منم دیگه خیلی اذیت میشم من فاموتدین میخورم بازم خوب نمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.