سلام خانما برا سوزش معده چه بایدکرد 😭

#فرزندپروری

۷ پاسخ

یکی از دوستام سوزش و معده درد شدید داشت
بعد اینجا محلیا بهش گفتن که سیرابی بخوره
دقیقا یادم نیس که گاو یا گوسفند اگ خواسی برات بپرسم
گفتن چند بار که بخوری کلا خوب میشی
اون یبار خورد دیگ خوب شد

به دکتر بگو دارو بده من چون ۵ساله رفلاکس شدید معده دارم دارو میخورم

فاموتیدین40 بخور

سعی نان باگت و بیرونی نخوری که جوش شیرین دارن اذیتت میکنه
فاموتیددین هم اصلا جواب نمیده
فقط شیر یخ یخ

شیر سرد پرچرب
یخ یخ باشه بخور
من چند روز اونجوری بودم ماما بزرگم گفت انجام دادم خوب شدم

قرص فاموتیدین بخر آب رو آتیشه درجا خوب میشی برا منم دکتر داد از وقتی میخورم اصلااا دیگه سوزش معده ندارم

منم دیگه خیلی اذیت میشم من فاموتدین میخورم بازم خوب نمیشم

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان پرنسس 🎀✨ مامان پرنسس 🎀✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان افرا ❤ مامان افرا ❤ ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد