خانما برا سوزش معده چیکار کنم
بارداری فرزند پروری شیرخشک

۶ پاسخ

فاموتیدین

شربت آدی ژل معمولی دوقاشق بخور

دکتر روزی یدونه پنتوپرازول داده بهم
خیلی شدید بودنی فاموتیدین هم میخورم

دکترم قرص داد
از اسید زیاد تهوع میگرفتم

من دکتر بهم قرص داد

شربت آلومینیوم ام جی

سوال های مرتبط

مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد