فاموتیدین علیه السلام 😀
اینو صبحا ناشتا بخور خیلی خوبه منم همین طور بودم
قرص فورایز🤌🏻
دکتر ناشتا لانزو داده بهم
فاموتیدین ۴۰بخور خوب میشی
شربت لاکسی ژل بخر بخور
من نولپازا 40 هر روز ناشتا میخورم از اول بارداری خیلی خوبه مجاز هم هست تو بارداری.اگه بعد از غذا اینجور میشی شربت آدی ژل ی قاشق بعد غذا بخور
قرص لانزو حرف نداره هر روز ناشتا باید خورد ، یه امروز یادم رفت بخورم داغون بودم
ماست شیرین بخور ببین تاثیر داره
غذا های ک اسید معدتوو میبره بالا نخور بعد غذا دراز نکش
من خودم نمیتونم هندونه بخورم 🤕
امپرازول صب و عصر
میگن مغز گردو خوبه نمیدونم درسته یا نه امتحان نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.