شما واسه سوزش معده چکار میکنید؟

۸ پاسخ

عزیزم شربت معده منیزم اکساید
برای خانم های بارداره
عالیه من میخورم خودم ضرر نداره اصلاا

من قرص پنتومید ناشتا خوردم

فاموتیدین 40

شربت

چایی با زنجبیل کم

تحمل

وای من دو روز بود اتیش گرفته بود معدم
ترش نکرده بود ولی میسوخت
صبح ناشتا پنتوپرازول خوردم فعلاا بهتره😑🤷‍♀️

عرق نعنا
درصورت اذیت خیلی زیاد قرص پنتوپرازول ولی فقط ۱ عدد تو اونروز (فقط مسکنه)

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد