سلام خانما شما سوزش معده رو دارید؟
چجوری رفعش میکنید؟

۸ پاسخ

درکنار قرص لانزوپرازول.مرکبات نخور سبزیجات پخته مصرف بشه میوه جات ترش نخور.گوجه فرنگی نخور

من سوزش شدید داشتم دکتر بهم قرص لانزوپرازول داده یه آخر شب یکی صبح ناشتا میخورم .وسوزش معده م خوب شد

والا به منکه از اول تا آخر قرص پنتوپرازول تجویز کرده

من ک دیشب مردم از سوزش و اسید.دیروز دکتر بودم یادم رفت بپرسم

بعد از غذا یه قاشق گلاب یه قاشق عرق نعنا بخور .آب خنک با یخ بخور،
،هرچیزی اسیدیه نخور ،غذا زیاد نخور کم کم بخور اصلا تا حد سیر شدن نخور،

قرص فاموتیدین یا امپرازول

شیر سرد
ماست سرد
هندونه خنک
گیلاس
به
اینا کمک می‌کنه بهتر شی

اره با شربت آلومینیوم ام جی یا همون ادی ژل شربت معده

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی