شربت کی دی اس خیلی اثر داره.نعنا و زنیان داره
قرص رفلاکس از دکترت میگرفتی اگه خیلی اذیتی
تنگی داری چون بارداری و هوا گرمه منم داشتم از من دگ خدارا شکر آخر تابستون بود دگ ت زمستون افتاد حالم بهتر شد هوا سرد بود
آره من نابودم
نصف شب یه دفعه نفسم تنگ میشه
شربتی که دکتر داده هم تأثیر داره🥴😮💨
من از اولش سوزش معده رو داشتم
تنگی نفس هم دوهفته اس اضافه شده😑
سلام قربونت اره من باردار بودم همین اوضاع م بود زنجبیل بریز رو آب جوش یا داخل چای یکم بخور خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.