۶ پاسخ

شربت کی دی اس خیلی اثر داره.نعنا و زنیان داره

قرص رفلاکس از دکترت میگرفتی اگه خیلی اذیتی

تنگی داری چون بارداری و هوا گرمه منم داشتم از من دگ خدارا شکر آخر تابستون بود دگ ت زمستون افتاد حالم بهتر شد هوا سرد بود

آره من نابودم
نصف شب یه دفعه نفسم تنگ میشه
شربتی که دکتر داده هم تأثیر داره🥴😮‍💨

من از اولش سوزش معده رو داشتم
تنگی نفس هم دوهفته اس اضافه شده😑

سلام قربونت اره من باردار بودم همین اوضاع م بود زنجبیل بریز رو آب جوش یا داخل چای یکم بخور خوب میشی

سوال های مرتبط