۵ پاسخ

خب چرا قرص لانزوپرازول نمیگیری صبح قبل صبحانه بخوری راحتشی من تو این ۹ ماه میخورم راحتم از دست سوزش معده

منک مردم دیگ واقعا کم اوردم دارم خفه میشم دیگ هر چی میخورم پایین نمیره

لامصب خیلی بده🤦🏻‍♀️

شیر سرد بخور عزیزم
من وقتی معدم میسوزه شیر میخورم بهتر میشم، شمام امتحان کن

اخی عزیزم زود میگذره تحمل کن اب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی