۴ پاسخ

منم همینم
خیلی سختههه طبیعیه

من هر چی میخورم سر گلوم میمونه .سعی کن غذای کم حجم بخوری وعده های بیشتر راحت تر هضم میشه

بله منم نمیتونم نفس بکشم مال معدس
جوشش گلو هم دارم

بله معده درد که اگه نباشه اینگار باردار نیستم😂

سوال های مرتبط