قرص پنتوپرازول ۱۰میخورم
ادامس میخورم من خیلی خوبه
شربت ادی ژل ،شیر سرد
من شبا سوزش شدید دارم درحدی ک اسید میاد بالا، دکترم متوکلوپرامید تجویز کرد هر ۱۲ساعت، چون تو ازمایش ادرارم در عرض یک هفته keton مثبت شد، بعد عید باید ازمایش بدم دوباره
وای منم سوزش معده دارم
آدامس خوبع جواب میده
سیب پوست کنده . اگه خوب نشد و خیلی اذیت بشم بستنی شیری فقط
فاموتیدین میخورم
قرص فاموتیدین
بستنی بخور خیلی خوبه
تا نیم ساعت یک ساعت بعد غذا دراز نکش،فایموتیدین اگه دکتر اجازه داد مصرف کن
لانزو یا فاموتیدین بخور دکتر به من این داروها داده بود
برای من هیچی فایده نداره
ادامس عالیه
عرق نعنا میخورم بعد چند دقیقه خوب میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.