سلام خانوما برا سوزش معده وترش کردن چ چیزی بخورم ؟؟

۶ پاسخ

خیار

شیر سرد

دکتر به من فاموتیدین ۲۰ داد

شربت منیزم ام جی

آدامس هم بنظرم خوبه

میوه به تازه یا رب به. قرص پنتوپرازول ۴۰ هم خوبه. میتونی صبح ناشتا و شب بخوری.

یادم زمینی بخور من که. میخورم خوب می‌کنه منو

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی