کسی نبود برا سوزش معده چیزی بگه؟

۱۱ پاسخ

من باردار بودم سوزش شدید معده داشتم دکترم لانزو ۱۵ داد.خیلی خوب بود

من شربت معده ،بلافاصله بعد از غذا

شربت معده

دکتر قرص لانزوپرازول 15 برای من تجویز کرده صبحا ناشتا میخورم

بعد از غذا هم دراز نکش

من که قرص پنتو پرازول میخورم

فاموتیدین

فاموتیدین میخورم من

شربت معده عالیه

قرص لانروپرازول ناشتا

قرص پنتوپرازول نیم. ساعت قبل صبحونه و شام
شربت آلمینیوم ام جی دو قاشق نیم ساعت بعد هر وعده ی غذایی
نخوردن غذاهای اسیدی و تحریک کننده و. غذاهای آبکی و تند
زیر سر بلند
خوابیدن به پهلوی چپ
مرکبات و گوجه هم کمتر بخور تحریک میکنن

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان الماس💎 مامان الماس💎 ۴ ماهگی