مامانا برا سوزش معده چی خوبهههع🥲

۸ پاسخ

فاموتیدین

یه دونه سیب بخور خیلی خوبه

ای جونم عزیزم هنوز نزاییدی🤗😂😂😂

سیب؛ گلابی، موز؛ واقعا وقتی میخورم اروم میشم

شربت الومينيوم ام جي بهم كمك كرد
البته با تجويز پزشك
فاموتيدين هم خوب بوده

شیر سرد خوبه
ماست هم اگه داری بخور

عسل خالی

شیر داری بخور

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آلما مامان آلما هفته سی‌وهشتم بارداری