من چند ماهه دارم با شربت ادی ژل سر میکنم چهارمین شربت و دارم میخورم اگه نخورم که روزگارم سیاهه هیچی نمیتونم بخورم دکترم اینو داده
من که یک قاشق غذاخوری عرق نعنا آب رو آتیشه
شیر سرد بخور با بادام درختی
منم خیلی اذیتم از لحاظ معده
به من دکتر قرص داد صبح ناشتا میخورم
وگرنه بدون قرص که هیچی نمیتونستم بخورم از سوزش!
ماست بخور اب رو اتیشه
منو درجا ماست اروم میکرد جوری ک تا شوهرمو صدا میکردم میگفت ماست بیارم برات
منم همینم
معده ام اذیته
خیلیم زود سیر میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.