من یروز کامل اینجوری بودم آخر رفتم بیمارستان سرم پنتوپرازول زدم.
خیلی درد وحشتناکی داشتم.
من از اول همینجور بودم دو دوره پنتو پرازول ۲۰ نوشت دکتر برام با شربت معده بدون اسید
خوب شدم
احتمال داره پچتون بریج باشه که به معدتون فشار میاد
عرق نعنا ام کمی اروم کنندس
قرص فاموتیدین ۴۰بخور یا شربت ادی ژل.. دمتر برا من نوشت.. هرشب میخورم
سیب اب رو اتیشه
منم دقیقا همینم ، دکتر گفت یک قاشق المینیوم ام جی بارداری بعد از هر وعده غذا
شیر سرد
سیب
ماست پاستوریزه
من اینارو میخورم خوب میشم سریع
من ک لانزو ۱۵میخورم عالیع
دکتره من پنتوپرازول ۴۰ گفت ناشتا بخورم خیلی اکی شدم
عرق چلگیاه
من انگار از معدم اتیش میاد بالا تا گلوم اینا همه انگار اتیش میگییره
شمام همبنجوری هستین؟
میتونی فاموتیدین بخوری
سریع خوب مییشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.