برای سوزش معده چیکار میکنین😭هیچی نمیتونم بخورم

۸ پاسخ

اینو داده بهم

تصویر

شربت آدی ژل خوبه

من دکترم قرص پنتوپرازول بهم داد خیلی الان راحتم

غذا که میخوریم بعدش چند قدم راه برو
همراه غذا اب نخور
غذای تند و خیلی داغ نخور
وعده های غذاییت را کوچکتر کن و دفعات بیشتر
تحریک کننده های اسید معده مثل گوجه فرنگی، لیمو، ترشی، میوه های ترش را کمتر مصرف کن
چای با کیک و شیرینی همراه هم نخور
گاهی یه تکه نون خشک برشته بذار دهنت آروم آروم بخور

فاموتادین ۲۰

قرص لانزو

دکترم بهم قرص معده داده قبل صبحانه میخورم الان خیلی بهترم

پیاده روی بعد از هر وعده غذایی به من کمک کرد
و اینکه من کربوهیدرات رو کم و شیرینی جات رو تقریبا صفر کردم دیگه معدم زیاد اذیت نمیکنه خیلی خوب شده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی