۳ پاسخ

من یه قاشق کشک رامک می‌خوردم خوب میشدم

من دو ماهه همینجوری ام قرص فاموتیدین میخوردم خوب بود ولی دیگه الان جواب نمیده واسم🥲

دکتر به من شربت معده ملین داده خیلی سریع خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری