نی نی منم به دنیا اومد 🥹
بعد از ۱۲ ساعت درد طبیعی کشیدن سزارین شدم🫠

۸ پاسخ

عزیزمم مبارکهه♥️😍

مبارک باشه گلم،قدمش خیر باشه

مبارک باشه گلم قدمش خیرباشه.کدوم بیمارستان زایمان کردی.چندکیلوبدنیاامدبچت

خوش قدم باشههه..خسته ام نباشی عزیزم❤️🍒
درست مثل من منم ۱۲ ساعت درد کشیدم و ۷صبح رفتم سزارین

قدمش مبارک
عوضش تموم شد الان تو بغلته😍😍

مبارکه عزیزم 🌹

من خیلی دوسداشتم طبیعی بشه ولی از ایناش ترسیدم مستقیم رفتم سزارین
شمارو چرا سزارین کردن؟

مبارکه عزیزم ولی چرا سز شدی

سوال های مرتبط

مامان فرهان❤️ مامان فرهان❤️ ۶ ماهگی