۲۲ پاسخ

ببینید دختر منم قبلا اینجوری بود اما من درمورد مریضی و شربت و اینکه به بدن کمک میکنه براش توضیح دادم و همدردی کردم که ممکنه تلخ باشه اینجوری باهاش کنار اومد حتی الان هم قبل اینکه دارو بدم بهش میگم که میخوام برم دارو بیارم برات.
این ترفند رو هم استفاده کنید شاید جواب بده.

بچه منم همیشه به زور میدمش هروقت بخوام شربتش بدم با سرنگ می ریزم توی دهنش چون هیچ جور دیگه ای نمی خوره

پسر من بد دارو نیس ولی وقتی بخاد لج کنه خوب لج میکنه ک نخوره، من میخوابوندمش وسط پاها دستو پاهاشو با پاهام میگرفتم دهنش هم برا کریه بازه میریخیتم تو حلق دهنشو میبستم مجبور میشد قورت بده

دیگه مجبوری با سرنگ خالی کنی ته حلقش ..پسر منم خیلی اذیتم میکرد همینجوری سه روز بهش دادم دیگه ندادم

عزیزم ببرش دکتر بگو دارو نمیخوره براش سرم آمپول چرک خشک کن بنویسه بزنی
بچه منم دارو نمیخوره همیشه به دکتر میگم سرم بنویسه

چقدر دركت كردم🫠🫠🫠🫠🫠🫠منم همين مشكلو دارم

با دنت قاطی کن نبینه
میخوره شک نکن

خوب نخوره اذیتش نکن.من هیچ وقت آنتی بیوتیک ب دخترم ندادم.خودش خوب میشه فقط کمی طول میکشه تا خوب بشه یه دو وعده نده حواسش ک پرت شد قبل بقیه داروهاش اینو با سرنگ بهش بده

من خیلی باهاش صحبت میکنم قانع میشه

بهش باج بدهه
به هر قیمتی که شده حداقل ۵ روز باید بخوره

عزیزمم❤️❤️❤️بردیش دکتر متوجه شد گلوش شرکیه؟
براش برنامه کودک بزار هواسش نیست بزار بخوره دستاشو نگه داره میخواد۱۰ ثانیه گریه کنه

پسر منم همینه کلا همه شربتا رو نمیخوره

عزیزم با یه قاشق بستنی قاطیش کن بده بخوره
بعد هم لازم نیست همه شو یه جا بدی مثلا نصفیش رو بده بخوره ده دقیقه دیگه نصف دیگه اش رو بده
خداییش این آنتی بیوتیک ها خیلی بد مزه است

عزیزم تبم داره؟

من میگم چشاتو ببند دستمو بگیر نفس عمیق بکش بعد اذوم میشه دارو‌میدم بهش

الهی بگردم بچه ..
اره ادم واقعا اعصابش داغون میشه تازه دختر من گاها با بدبختی میخورد اما بعدش بالامیاورد🤦‍♀️
اصولا منم با زور متوسل میشم

منم اینجوری بود اصلا نمیخورد با هزار تا کار
الان میدم دست خودش میگم افرین بخور ببینم بلدی بخوری دیگه میخوره 😂🤭

مثل من پسرم هر دفعه مریض شد دارو نخورد اخرش بردم‌بستری کردم تا خوب شد

بکش تو قوذنگ بده بهش بگو اینو خودت بخور من نمیدم

اوف میفهمم چقدر اعصاب خوردیه دارو نخوردنشون
پسر من فقط و فقط شربت آیورامی میخوره دیگه هیچی
سوال کن ببین قرص نمیتونی بدی ؟

من ی قاشق دنت میدم دومیو شربت گول میخوره

قاطی آبمیوه کن با نی بده بخوره

سوال های مرتبط