۱۴ پاسخ

من ب رژیم مژیم نرسیدم😐اصن اقدام نکردیم برا بچه یهو دیدم پریود نشدم بیبی چک زدم مثبت شد🤨

۲ تا دونه قرص فلوکونازول بگیر .یکیش بخور یکیشم ۳ روز بعدش بخور .خیلی رحم رو قلیایی میکنه .

سالاد شیرازی چه مشکلی داره که بدش میاد؟؟؟ اصلا مگه کسی هست بدش بیاد؟؟

درکت میکنم🥴

😂😂😂وای

🤣🤣.

دقیقا شوهر منم همینه بعد مثلا میرم خونه مادرشوهرم یا جایم که نمیتونم بهش بگم از قصد هرچیزی نباید بخوره میخوره😏

چه رژیمی؟
سالاد شیرازی مگه بده؟

میخای بچت پسربشه ب شوهرت عرق کاسنی بده بخوره...خواهرم سردوتا بچه هاش اینکارو کرد دوتا گل پسرداره

😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

رژیم پسرزاییت چیاست بگو من برعکسشو انجام بدم😅

براچی رژیم بایدگرف ؟

🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط