۴ پاسخ

من همیشه تو زود پز میپرسم اصلا روغن نمیریزم

ربشو پیازشو باروغن تفت نده،بد نمیشه ولی ب خوشمزگی روغن دار نمیشه،توش یکم برنج نیم دانه بریز عالی میشه

ن دیگه همه چیو قاطی کن بزار بپزه پیاز هم خام بریز

مگه روغن داره تو عدسی🥲
منکه کلا نمیریزم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی
مامان علی مامان علی ۳ سالگی