دکتر بمن گفت اصلا چیزای شیرین نده بهش. شیرین با شکر البته!
کته با ماست بده
موز
سیب
هندوانه آب بدنش رو تامین میکنه عالیه
دوغ گفت بده
من خودم نهارا براش جوجه کباب درست میکردم میخورد. ذائقه ش بهم ریخته بود هیچی رو لب نمیزد.🫤
برای اسهال کته ی ماش باماست ونعنا ازهمه بهتره
کته ماست بده.سیب زمینی بده..سیب اگه میخوره پوست بکن بزار یکم رنگش عوض بشه بعد بده بخوره..اگه شیر میدی داهل لیوان بهش داخلش هفت هشت قطره پدی لاکت بریز...یادتونه خیلی کوچیک بودن برای کولیک پدی لاکت میدادیم..قطره پدی لاکت اسهال رو خوب میکنه زیادش یبوست میاره.بیبی کر یبوست رو درمان میکنه مدفوع رو شل میکنه
پلو و ماست پروبیوتیک با نعنا خشک
موز که خیلی رسیده نباشه
اره خوبه ، کته بپز با ماست ، کپسول یوموگی روزی یدونه با ماست قاطی کن بهش بده، موز
اره خوبه
سوپ ساده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.