بال کبابی میدین به بچه هاتون یا نه؟

۱۲ پاسخ

آره چرا ندیم

پسر من که دوست نداره نمیخوره
ولی هورمون به مرغ نمیزنن چون خیلی گرونه بخاطر اینکه داروهاشونو به بالشون میزنن میگن نخورید مثل انتی بیوتیکها

آره ولی بهتره ادویه هاش کم باشه حساسیت نشون نده به بچه

دختر من عاشقشه همیشع هم میخوره

اره.

بچه هام خیلی دوس دارن

آره عاشقشه پسرم

بله اتفاقا دوست داره

نه نمیخوره

پوست روشو بکن بده اینجوری بهتره

نمیخوره اصلا

آره.

سوال های مرتبط